
- To event minęło.
Profesjonalna współpraca z klientem w branży utrzymania czystości
17 marca 2016 @ 09:30 - 16:30
PLN390Wydarzenie Nawigacja
Profesjonalna współpraca z klientem w branży utrzymania czystości
Termin: 17 MARCA 2016
Czas trwania: 9:30 – 16:30
Miejsce: Zgierz
Maksymalna liczba uczestników: 15 osób
Niezależnie od jakości świadczonych przez firmę sprzątającą usług zawsze znajdzie się klient, który będzie niezadowolony. Pojawią się sytuacje trudne, często konfliktowe.
Jak współpracować z klientem roszczeniowym?
Jak z nim rozmawiać by nie godzić się na wszystkie jego żądania i jednocześnie go nie stracić?
Jak z korzyścią dla siebie i swojej firmy wykorzystywać tzw. sytuacje trudne?
Tego wszystkiego dowiesz się na naszym szkoleniu warsztatowym.
Zakres programowy szkolenia
- Trudne sytuacje w obsłudze klienta
- Trudny klient
- Obsługa skarg, techniki reakcji
- Gdy klient stara się tobą manipulować?
- Ignorować czy reagować?
Szkolenie prowadzone będzie za pomocą metod aktywnych z wykorzystaniem studium przypadków rzeczywistych. Przygotowując szkolenie dopasowaliśmy je do potrzeb naszej branży.
Szkolenie poprowadzi Barbara Wandachowicz, trener Task Consulting, ekspert z kilkunastoletnim stażem w dziedzinie profesjonalnej obsługi klienta.
Rejestracja uczestników
Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres: biuro@cleaneria.pl
Cena uczestnictwa:
390zł netto (479,70zł brutto)
Kontakt z Organizatorem:
biuro@cleaneria.pl
tel: 0-605-24-44-44
UWAGA!
Cena szkolenia dla osób biorących udział w szkoleniach w dniach 17-18 marca w Zgierzu jest obniżona i wynosi 590,- zł netto /łącznie za 2 dni/.
Do pobrania KARTA ZGŁOSZENIOWA